Tjotjo

Så, äntligen hemma, ååh. 
Hm, de som tycker att de inte har något liv kan ju bara gå och koka kaffe.
Jag sitter nämligen och lyssnar på Hakuna Matata på spanska - slå det ni!
Men den är nästan bra, de låter, hm, tryggt. När de sjunger på spanska menar jag...
Men, ännu en dag närmare matte provet, usch usch. 
Jag hoppas det ska gå bra, om man tänker efter lite så har jag fått ganska mycket hjälp, 
så om jag sumpade detta vore jag en nolla med ett stort N.
Jag och Amanda bildar klubb. Vi är icke-matte-begåvade eller något i den stilen.

Hm, snart ska jag kila på teater, fast måste nog trycka ner mig en macka innan annars blir jag hungrig där,
inget ovanligt. 
Men ha det bra!

:*

Kommentarer
Postat av: amnda

haha sanna :D

ja du sanna. den klubben är riktigt bra:D

johanna och emma har ju - de mest begåvade matte klubben.

/amanda

2009-01-21 @ 16:29:15
Postat av: beatrice

åh, den där klubben skulle jag kunna gå med i...hrmm ^^

hoppas matteprovet går bra för dig :D

2009-01-21 @ 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0