Hola.

Tjabba, hur mår ni idag? 
Själv är det ganska bra, lite huvudvärk, men det går över...
Idag gick vi bara till kvart över ett, härligt. 
Vi hade språkval, matte, svenska och AP, Inget speciellt..
Amanda har börjat läsa Twilight nu, bra de! 
Hahha, beroendeframkallande eller vadå?
Själv är jag i tredje boken, men hum, jag tycker inte man ska göra en uppföljare, räcker med ettan, men jag måste medge att de är bra ändå. Och, jag måste ju läsa fjärde boken, när den kommer ut på svenska, hihi.
Men, senare under dagen har det inte hänt något. 
Jag har läst, lyssnat på musik och vilat.
Eftersom jag inte ska till skolan i morgon behöver jag inte träna på läxorna, heh. 
Fast, vi har bara spanska gloser och engelska gloser och de är inte såå... Svåra.
Men ändå. 
Ikväll blire väl läsa lite, igen.. Musik och datan. 
Nu ska jag fixa lite med bloggen.. Öh, en order av Amanda i alla fall.. Mihihi.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Ebba Grejp

sanniz komma snartiz till skariz :D

2009-01-22 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0