Här igen!

Ojoj, nu var det ett tag sedan jag skrev, jag som skulle vara så aktiv, haha.
Vad. Lyckad. Jag. Är.
Men men, idag har det varit okej, lite tråkigt - både Amanda och Johanna var sjuka idag.. 
Vi får hoppas ni kryar på er snabbt! 
Det finns ingen Amanda som vill spela kort hela tiden, haha, ingen Johanna som säger "aje" - fattar ni hur tråkigt det är?
Hahah, nej, tror inte de.. ^^
Men vi hade som tur var - bara fyra lektioner idag.. Syslöjd (som faktiskt gick bättre än jag vågat tro...), SO, matte och slutligen AP. 
Tränat som in i den inför matta provet i morgon, 
får se, men antagligen blir det mer träning ikväll - om jag orkar..
Jag har teater föörst! ;D
Men som jag har fattat det så är nästan ALLA i gruppen sjuka, så, ööh, hoppas någon mer än jag kommer! xD

Men nu ska jag kila, hejhej!


Kommentarer
Postat av: amanda

ja det låter ju trevligt...

vad gjorde ni dåra eller? - alla satt med varsin mobil? :o

hahahhahaha :*

/to the avokado boss!

2009-01-31 @ 10:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0